Tässäpä näitä kuvatuksia vklpulta

Kisoista luoksepäästävyys

paikkamakuu




seuraaminen ei oikein huvittanut...

kontaktia hetkittäin

luoksetulo alkoi lupaavasti...

...mutta jatkui ikävästi...

ohjaajalla on kontakti koiraan...

liikkeestä seisahtuminen taisi mennä aika hyvin vielä..


estehyppy ilman hyppyä

tuomarin loppuarvio. Nástin ilme kertoo kaiken... Saatiin kuitenki 7 yleisarvioksi...

sitten iloisempiin juttuihin. Napslou suoritusten jälkeen.



Ohenmäessä lenkillä

Tytöt 2 vee

hiekkakuoppajumppaa


"virallinen" 2-vuotiskuva. Bikinikuvat missikisoissa ;) etujalat vähä edessä, orkl
Rakas oma mökkyläprinsessa rakkausnappula hassu pöljä koiraseni Násti 2 vuotta!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti