Vauhtipinokkiosta muutama kuva vielä:

Äiti ja poika <3

Vauhti tutustuu Elekkoon Paula-tädin sylissä

Vauhtipikkanen <3 ikävä on :(
Sitten vein Vauhdin kotiinsa ja lähdin Nykiin...

Manhattan Bridge Brooklyn Bridgeltä katsottuna

Brooklyn Bridge

The Bull of Wall Street

Ratsupoliiseja oli joitakin Manhattanilla :)

Vossikoita runsaasti. Katuun Central Parkissa oli kulunut ihan ura hevosten kavioista. Sääliksi kävi eläimiä, siellä melun keskellä kovalla alustalla piti kopsutella.

Hauvojakin kiireiset nykkiläiset kiskoivat perässään. Haistelutaukoja ei paljon sallittu. Yllättävän paljon koiria näkyi, ja niitä vietiin mm. vaatekauppoihin mukaan! Koirat olivat pääasiassa pieniä ja monet todella vanhoja ja huonokuntoisia...

Patsas Central Parkissa sankarirekikoirille jotka olivat vieneet seerumia kurkkumätäepidemian kourissa kamppaileville ihmisille.

Aurinkoista sattui melkein koko reissuksi. Lämpötilakin oli siinä 10 C:n tietämillä, sopiva meitsille ;)

Luntakin löytyi (jäähallin vierestä ;))

Harlemissa kaikki oli kiellettyä ;)

Museum of Natural Historyn yläkerrassa löytyi otus

Bronx Zoosta löytyi ihania Afrikkalaisia villikoiria

Kävin mä biitsilläkin ;) villakangastakki päällä ja kaulaliina kaulassa

Pilvenpiirtäjiä... Esikuva Flatiron Building

Ihan pikkasen jännitti Empire State Buildingin näköalatasanteella...

Ja Roosevelt Islandin Tramissakin oli pakko käydä, hui!

Käytiin me yks päivä Washingon DC:ssä. Ei tullu Obama pihalle kutsuu meitä kahville!

Central Parkissakin oli oma pieni eläintarhansa... Siellä oli mm. Merileijonia, jotka tekivät temppuja ruokansa eteen...

Vikana päivänä kävin Madame Tussaudin bileissä tutustumassa muutamiin julkimoihin ;)
Mutta mitäs teki Naps kun olin rapakon takana?

Mulle iso peti, Pikille pieni.. Mukava loma tais Pöljälläkin olla Mäntyharjussa <3 Ja pööpöö oli hyvin mielissään pienen seurasta :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti