keskiviikko 26. maaliskuuta 2008

Násti vastaa viimein haasteeseen


Hei!

Násti vastaa Doriksen haasteeseen vähän myöhässä, mutta kuitenkin. Tarkoituksena kertoa 7 totuutta itsestään.

1.Minä olen lapinrpinsessakoira. Olen sosiaalinen, kunhan mulle ei v*ttuilla. Silloin rpinsessa kertoo, kuka käskee.. Tottelen Pikiä ja Kuura-äitiä. Muiden murinoita en ruukaa ottaa niin vakavasti.

2. Minä olen lapinvesikoira. Rakastan vettä. Idolini pentuna oli kultainennoutaja Paavo.

(c) Suvi Tenho

3. Minä olen lapinsylikoira. Tai sellainen minusta yritetään tehdä. Viihdynkin sylissä tiettyyn rajaan asti ja hakeudun itsekin halittavaksi.

4. Minä olen lapinmetsästyskoira. Lähden mielelläni jahtailemaan metsän eläimiä yksin tai porukassa. Emäntäni saa minut pysäytettyä, mikäli olen kuuloetäisyydellä. Muita en tahdo kuunnella, sillä niillä on niin hiljaiset äänet.

5. Minä olen lapinkarvatonkoira. Valeraskauden jälkeen minusta kuoriutuu varsinainen nahkakuula.

(c) Liisa Sarakontu

6. Minä olen unelmien harrastelukoira. Nimenomaan harrastelu. Jaksan keskittyä jonkin aikaa annettuihin tehtäviin, mutta liian pipo kireällä en jaksa hommia värkätä.
Jos toistoja tulee liikaa, kyllästyn. Myöskin kiimakiertoni vaihe vaikuttaa voimakkaasti mielenkiintooni reenata. Olen reenannut tottelevaisuutta, agilityä, raunioetsintää ja jälkeäkin hieman. Lisäksi tykkään kulkea heppojen kanssa lenkillä ja olenpa ollut mukana erävaelluksellakin.



7. Ennen kaikkea minä olen lapinporokoira. Tämän osoitin viimeistään poropaimennuskokeessa. Porot ovat parasta mitä tiedän. Kokeessa ajoin poroja innokkaasti, maltoin jopa ohjeitakin kuunnella. Tämä on todellisin kutsumukseni.

(c) Kaisa Hurme

Haastan mukaan systerit Ronjan ja Halon sekä proidi Jörön.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti